آينه جم؛ اجتماع بزرگ مدافعان حرم در بوشهر به یاد شهید محمد احمدی جوان، نخستین شهید مدافع حرم استان برگزار شد.
 
 

به گزارش آينه جم؛اجتماع بزرگ مدافعان حرم در بوشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام حامد بردستانی و مداحی سید مهدی عطایی، جواد مقدم  و با حضور سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان و مردم ولایتمدار شهر بوشهر شب گذشته در مسجد ولایت بوشهر برگزار شد.

این آیین به همت هیئت محبین  آل یاسین، مسجد ولایت و پایگاه انصار الحسین و به یادشهید محمد احمدی جوان، اولین شهید مدافع حرم از استان بوشهر اجرا شد.

حجت‌الاسلام بردستانی در این مراسم با بیان این پرسش که چرا ما باید در سوریه بجنگیم، گفت: وظیفه مسلمانی به ما می‌گوید هر جای دنیا فریادی از مظلوم بلند شد، چه مسلمان و چه غیر مسلمان، وظیفه شیعی ما ایجاب می کند که به داد مظلوم برسیم.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند که می‌خواهیم به سوریه برویم و بجنگیم ولی نمی‌گذارند، وظیفه ما چیست، شهادت توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شودو  وظیفه ما این است که راه شهدای مدافع حرم را ادامه دهیم و به سیره این شهدا عمل کنیم.

بردستانی با اشاره به وصیت شهید بوشهری مدافع حرم، شهید احمدی جوان اظهار داشت: این شهید با وجود اینکه خانه پدری خود را با زحمت زیاد ساخته و هنوز هم تکمیل نشده، وصیت می‌کند که بعد از شهادتش صرف امورات قرآنی شود.

وی بیان داشت: راه و روش شهدا، راه و روش امیرالمؤمنین است، چون خون حیدری در رگ هایشان بود و به جنگ با کفار و تکفیری‌ها رفتند.

گفتن است: در این مراسم از پدر شهید محمد احمدی جوان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

[کد خبر:AJ11756]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب