آينه جم؛ رئیس جمهور‌ گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با تلاش شبانه‌روزی لبخند نشاط را بر چهره مردم غیور ایران عزیز نشاند.

به گزارش آينه جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دفتر یادبود مراسم بهره‌برداری رسمی از پروژه عظیم ملی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی نوشت: در روزهای پایانی تحریم ظالمانه با پایان یافتن بخش مهمی از فعالیت مهندسین و تلاشگران عزیز در زمینه بهره‌برداری از منطقه پارس جنوبی، برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار توانایی‌های جوانان عزیز این کشور اضافه شد.

خبرگزاری فارس: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در ‌تحریم لبخند نشاط را بر چهره مردم غیور ایران عزیز نشاند + عکس

رئیس جمهوری، بهره‌برداری از فازهای 15 و 16 میدان گازی پارس جنوبی را حرکتی ارزشمند و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار توانایی‌های جوانان ایران اسلامی خواند و تاکید کرد: پارس جنوبی مظهر اراده ملی و کار و تلاش در زمینه دستیابی مردم به حقوق خود در یک میدان مشترک است.

وی در این یادداشت افزوده است: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با تلاش شبانه‌روزی در سال‌های تحریم توانست لبخند نشاط را بر چهره مردم غیور ایران عزیز بنشاند و در مسیر خوداتکایی در زمینه انرژی پاک و قدرت اقتصادی کشور و کمک به شرایط زیست محیطی گام بزرگی بردارد.

روحانی با تبریک این حرکت ارزشمند برای تاریخ نفت و گاز کشور به مسئولان وزارت نفت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای آنان آرزوی توفیق کرده است.

[کد خبر:AJ11845]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب