آینه جم: استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر جذاب‌ترین استان کشور برای سرمایه‌گذاری است، عنوان کرد: طبق شاخص‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر یکی از جذاب‌ترین استان‌های کشور برای سرمایه گذاری است.

به گزارش «آینه جم» به نقل از خبرآنلاین، مصطفی سالاری شنبه‌شب در نشست هم اندیشی و توسعه شهرستان دیلم با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با انتخابات، اظهار داشت: انتخابات، انتخاب یک فرد نیست بلکه انتخاب یک دیدگاه و روش است.

وی با بیان اینکه در خرداد ۹۲ مردم مشی و روش گفتگو با دنیا را انتخاب کردند، افزود: در انتخابات سال ۹۲ دکتر حسن روحانی انتخاب اکثریت مردم بود و اولویت انجام برنامه‌های این دولت نیز رفع دغدغه‌های اساسی مردم است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه لازمه حل برخی از مشکلات استانی رفع آن در سطح کلان کشوری هست، عنوان کرد: دولت توانسته از ابتدای فعالیت تا کنون رشد تورم را کنترل و رشد اقتصادی را مثبت کند و پس از برداشتن تحریم‌های ظالمانه علیه ایران امیدواریم شاهد وضعیت بهتری در زمینه‌های مختلف اقتصاد، معیشت و اشتغال باشیم.

سالاری با بیان اینکه استان بوشهر جذاب‌ترین استان کشور برای سرمایه‌گذاری است، عنوان کرد: طبق شاخص‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر یکی از جذاب‌ترین استان‌های کشور برای سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه ارتقای گمرک تابع تراز تجاری است، بیان کرد: این تراز تجاری شامل صادرات و واردات است و ته لنجی‌ها جزو این آمار قرار نمی‌گیرد.

استاندار بوشهر با عنوان اینکه کمرگ و بازار تاثیر مستقیم بر جذب توریست دارد، خاطرنشان کرد: گردشگری در شهر دیلم، بندر حماد و بندر امام حسن به دلیل سواحل خوبی که وجود دارد با رونق در بازار دو برابر می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه در حال مذاکره برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه ویژه شمال استان هستیم، اظهار داشت: در قراردادها الزام استفاده از نیروهای بومی به‌صورت مکتوب قید خواهد شد.

وی گفت: طبق گفته دولت، پرونده مسکن مهر در کشور تا پایان سال آینده بسته می‌شود و سعی ما این است که پروژه مسکن مهر زودتر از این تاریخ تکمیل شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: بخش عمده مشکلات مسکن مهر در استان زیربنایی است که مبالغ رفع آن زیاد است.

سالاری با بیان اینکه باید در برابر پدیده زمین‌خواری کار اجتماعی انجام شود، افزود: علاوه بر پیگیری‌ها و برخورد قاطع با متخلفین کارگروه ویژه برای دست اندازی‌ها به املاک و اراضی عمومی نیز در استان تشکیل خواهد شد.

وی از وجود پروژه‌های متعدد نیمه‌کاره در استان خبر داد و گفت: در سال آینده با سطح‌بندی پروژه‌ها برنامه‌ریزی می‌شود زمان اتمام هر پروژه بیش از یک سال و نیم نشود.

[کد خبر:AJ12526]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب