آینه جم، برخی از نامزدهای اصلاح طلب حوزه جنوب استان بوشهر حساب ویژه ای را بر روی آراء کارگری و کارمندی در مراکز صنعتی و پروژه ای عسلویه باز کرده اند.

به گزارش «آینه جم»؛ این کاندیداها سعی می کنند با ارتباط گیری از طریق برخی افراد با نفوذ و فعال در حوزه صنعت، نظر کارکنان مراکز صنعتی را به خود جلب کرده و از آراء آنها جهت پیروزی خود در انتخابات استفاده نمایند.

صاحب نظران اعتقاد دارند در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی جریان اصلاح طلب در جنوب استان بوشهر نمی تواند آنگونه که خود انتظار دارد موثر واقع شده و در سرنوشت انتخابات تاثیر بگذارد.

البته نباید فراموش کرد که در انتخابات پیش رو، آراء شهرستان عسلویه از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که در حال حاضر با اما و اگرهایی مواجه شده است.

گفته می شود از میان نامزدهای اصلاح طلب حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه خانم سکینه الماسی نسبت به سایر اصلاح طلبان وضعیت بهتری دارد که در صورت تایید صلاحیت هر کدام از آقایان قیصر صالحی و مال الله محمدی، الماسی نیز باید قید رای آوری در عسلویه و شاید کل حوزه را بزند، اما در صورت عدم تایید صلاحیت هر کدام از آقایان صالحی و محمدی الماسی احتمالاً بتواند بعد از شیخ موسی احمدی بخشی از آرای شهرستان عسلویه را به خود اختصاص دهد.

البته  تحلیلگران منطقه جنوب استان، آراء الماسی در عسلویه را نه از نوع کارگری که با توجه به تلاش های اخیر وی در شهرستان از نوع جنسیتی قلمداد می کنند.

حال باید تا اعلام نهایی اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده صبر کرد و دید وضعیت شهرستان عسلویه در انتخابات چگونه خواهد بود.

منبع: استان 24

[کد خبر:AJ12688]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب