آينه جم؛ همزمان با دهه ی مبارکه ی فجر و با هدف بسترسازی توسعه فعالیتهای بندری و دریایی در پایتخت انرژی کشور در دوران پساتحریم سی هکتار به پسکرانه ی بندری منطقه ویژه پارس افزوده شد.

به گزارش آينه جم،مهندس یوسفی در آیین بهره برداری از ساختمان های جدید گمرک،حراست،آتش نشانی ودرب اصلی تردد مجتمع بندری پارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط پساتحریم و تردد کشتی ها به پایتخت انرژی کشور سعی شده است تا با بهره گیری از تمامی ابزار شرایط را جهت توسعه ی زیرساخت های موجود مجتمع بندری پارس به عنوان یکی از مهمترین شاهراه های تجاری منطقه ویژه پارس مهیاسازیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس نقش مجتمع بندری پارس را در صادارت و واردات کالاها را نقشی بی بدیل برشمرد و گفت:افتتاح درب اصلی مجتمع بندری پارس می تواند در تسهیل آمد و شد کامیونها و ترانزیت های گمرکی تاثیرگذار باشد و این امر  موجب تسریع در انجام فعالیتهای بندری و گمرکی در این مجتمع خواهد شد.

وی تصریح کرد: ساختمان های جدید آتش نشانی و حراست مجتمع بندری به عنوان تامین کننده امنیت و ساختمان گمرک مجتمع بندری پارس به عنوان یکی از مراکز ثقل فعالیت گمرکی می تواند در انجام فعالیت های جاری این حوزه کارآمد باشند.

مهندس یوسفی خاطرنشان ساخت:مجتمع بندری پارس با ٢٥ پست اسکله شامل ١٠ پست اسکله خدماتی و ١٥ پست اسکله ویژه صادرات محصولات پتروشیمی به عنوان شاهراه واردات و صادرات کالا به پایتخت انرژی کشور همواره نقش اثرگذاری در توسعه اقتصادی،صنعتی و انرژی این منطقه ایفا کرده است.


1 13 
 


1 5

[کد خبر:AJ12875]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب