آینه جم: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رسیدگی بهتر به مناطق میزبان صنایع نفت و گاز در استان بوشهر تاکید کرد.

عبدالحمید خدری

به گزارش آینه جم:  حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر جمعه در جمع مردم دیلم اظهار داشت: رفع مشکل بیکاری یکی از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات مردم است و مسئولان باید از همه ظرفیت‌ها برای بهبود این وضعیت تلاش کنند.

وی اضافه کرد: با وجود ظرفیت‌های متعددی که در نقاط مختلف استان بوشهر داریم، هنوز هم جوانان زیادی بیکار هستند که باید با استفاده از همه پتانسیل‌ها و با همت همه مسئولان مشکلات بیکاری کاهش یابد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شمال استان بوشهر دارای ظرفیت‌های خوبی به ویژه همجواری با صنایع نفت و گاز است که باید شرایط بهترین برای مردم این مناطق فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بیکاری شایسته مردم شهرستان دیلم نیست، تصریح کرد: مردم ساکن مناطق همجوار این صنایع باید در اولویت اشتغال باشند و قبل از بکارگیری نیروهای دیگر استان‌ها از مردم مناطق همجوار استفاده شود.

خدری با تاکید بر اینکه نباید مردم در هم‌جواری با تاسیسات و صنایع عظیم نفت بیکار باشند، تاکید کرد: رسیدگی بهتر به مناطق میزبان صنایع نفت و گاز در استان بوشهر یکی از برنامه‌هایی است که ویژه به دنبال تحقق آن هستیم.

وی با بیان اینکه باید تدابیری اتخاذ شود تا نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی در شهرستان‌های استان بوشهر به‌کارگیری شوند، افزود: این افراد با فعالیت در پست‌های شهرستانی، در آینده مسئولیت مهم استانی و کشوری را بر عهده خواهند گرفت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: به زودی شاهد سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بوشهر خواهیم بود که برای توسعه و تجهیز بیمارستان‌های شمال استان رایزنی لازم را خواهیم داشت.

وی از احداث منطقه ویژه شمال استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این منطقه فرصت مناسبی برای توسعه اشتغال است و بیش از پنج هزار نفر در این منطقه مشغول به کار می‌شوند که باید شرایط مناسب برای اشتغال نیروهای بومی فراهم شود.

[کد خبر:AJ16768]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب