آینه جم : احداث شهرک مسکونی فرهنگیان در شهرستان عسلویه به زودی وارد فاز اجرایی می شود.

با تایید موقعیت قرارگیری این شهرک و اراضی مورد نیاز توسط کارشناس استانداری بوشهر، احداث شهرک مسکونی فرهنگیان که از نیازمندیهای مهم آموزش و پرورش و فرهنگیان شهرستان عسلویه است وارد مرحله ی اجرایی می شود.

پس از بازدید میدانی از محل احداث شهرک و بررسی نقشه تفکیکی و سند ملک، با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی زمین و توسعه مرکز بخش چاه مبارک به سمت غرب، ملک مورد نظر مورد تایید کارشناس استانداری قرار گرفت.

در نشست رفع موانع پیش روی احداث این شهرک نیز در محل بخشداری چاه مبارک، مقرر شد مشکلات پیش روی این پروژه مهم به زودی رفع تا عملیات احداث شهرک فرهنگیان وارد مراحل اجرایی شود.
براساس اظهارات معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، قوت گرفتن طرح احداث شهرک فرهنگیان مرهون حمایت استاندار، فرماندار شهرستان و تلاش های مهندس رحمانی معاون عمرانی فرمانداری است.
بدون شک اجرای این پروژه می تواند بخش زیادی از مشکلات فرهنگیان عسلویه را رفع نماید و زمینه ی ماندگاری و توجه بیشتر فرهنگیان و معلمان به مباحث آموزشی در این شهرستان را فراهم آورد.

نشست مشترک تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان عسلویه با حضور مهندس انصاری کارشناس دفتر فنی شهرسازی استانداری، مهندس رحمانی معاون عمرانی فرماندار، رضوی بخشدار چاه مبارک، زارعی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش و کمالی مدیر عامل تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان در بخش چاه مبارک برگزار شد.

شهرک مسکونی فرهنگیان عسلویه  شهرک مسکونی فرهنگیان عسلویه

عکس و خبر: عیسی محمدی-مند

[کد خبر:AJ18759]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب