آینه جم: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا دقت داشته باشند از رفتارهایی که موجب شائبه خرید و فروش رای بین مجریان و ناظران ایجاد می‌کند بپرهیزند

به گزارش خبرنگار آینه جم: عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در جمع کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور اظهار داشت: از زمان شروع تبلیغات ریاست جمهوری تاکنون مشکلات خاصی در سطح استان بوشهر شاهد نبوده‌ایم و به‌زودی تبلیغات کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا نیز آغاز می‌شود.

وی افزود: تاکنون فرآیند انتخابات در استان بوشهر با همکاری دست اندرکاران انتخابات و کاندیدا به نحو مطلوبی اجرا شده است و همه مردم ایران اسلامی و استان بوشهر باید دست به دست هم دهند تا خالقی یک حماسه جدید و حداکثری در پای صندوق‌های رای شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب امنیت ملی، توسعه همه جانبه و آبادانی ایران اسلامی خواهد شد، عنوان کرد: در کنار این حضور خواستار این هستیم که رقابت‌ها برای جلب آرای عمومی با رفاقت و همدلی انجام گیرد.

از کاندیدها انتظار قانون مداری داریم

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی مبتنی بر رای مردم است، تصریح کرد: ما در یک نظام دینی و اسلامی زندگی می کنیم، بنابراین برگزاری انتخابات باید ما را در مسیر کمال و توسعه جامعه هدایت کند و نگذاریم که در انتخابات  اتفاقاتی صورت گیرد که زیبایی‌های این رویداد ارزشی را زیر سوال ببرد.

گراوند خاطر نشان کرد: انتخابات تنها یک پروژه است و در وقت معین خود به اتمام می‌رسد اما باید مراقب باشیم در این فرصت زمانی نکات اخلاقی را سرلوحه کار خورد قرار دهیم.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: در انتخابات شوراها ما از کاندیدها انتظار قانون مداری داریم، چرا که قرار است آن‌ها عهده‌دار سیاست‌گذاری شهر و روستا شوند و اولین درخواست مردم از آنها اجرای قانون به صورت دقیق در حوزه شهری و روستایی است.

لزوم پرهیز از تخریب رقبا

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا خود می‌توانند نماد تحقق دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در جامعه باشند، عنوان کرد: کاندیداها باید در ایام تبلیغات برنامه‌های خود را ارائه دهند و از تخریب رقیب و همچنین حرفهایی که هیچ پشتیبانی علمی ندارد بپرهیزند.

گراوند در ادامه گفت: کاندیداها باید به جای ابراز وعده برنامه های خود را تدوین و به مردم ارائه کنند تا مردم به برنامه ها رای دهند.

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار بوشهر: کاندیداهای محترم دقت داشته باشند از رفتارهایی که موجب شائبه خرید و فروش رای بین مجریان و ناظران ایجاد می‌کند بپرهیزند تا فضای پاک و بانشاطی در تمامی روند انتخابات در استان شاهد باشیم.

کاندیداها از فضای مجازی بهره‌برداری مثبت کنند

وی با اشاره به اینکه نباید با چسباندن پوسترها در مکان‌های عمومی چهره شهر را مخدوش کنیم، بیان کرد: کاندیداها باید از ظرفیت فضای مجازی بهره‌برداری مثبت داشته باشند.

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: در بحث تبلیغات ما خواستار قانون مداری از سوی کاندیدها هستیم و دوست نداریم در باب جرایم انتخابات یک پرونده تخلف ایجاد شود.

گراوند اظهار داشت: در این انتخابات از همه ابزارهای لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانون مند بهره گرفته ایم.

وی افزود: کاندیداها در موعد مقرر نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رای معرفی کنند و آنان می‌توانند در روز رای گیری در شعب اخذ صندوق رای تا آخرین لحظه تا نظارت بر شمارش آرا حضور داشته باشند.

[کد خبر:AJ21545]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب