آینه جم: مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر گفت: مدیریت منابع آب در جامعه، بر اساس فرهنگ صحیح ایرانی- اسلامی ریل گذاری شود تا شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.

شاپور رجایی

به گزارش خبرنگار آینه جم: شاهپور رجائی دوشنبه‌شب در آئین افتتاح نمازخانه کوی آب‌شیرین‌کن بوشهر اظهار داشت: توجه به مسائل و موضوعات دینی و فرهنگی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا برنامه‌های خوبی در دست اجرا است.

وی با اشاره به احداث و بهره‌برداری از نمازخانه کوی آب‌شیرین‌کن با زیربنای بالغ بر ۱۰۰ متر مربع، بیان کرد: از بابت افتتاح این مرکز در روزهای نخست ماه مبارک رمضان خوشحالیم و امیدواریم به‌عنوان یک مرکز و کانون فرهنگی – مذهبی برای همکاران و خانواده های آنها مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگی شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر ادامه داد: در آیات و روایات بر مصرف صحیح منابع آبی تاکید شده است و می‌طلبد که به این موضوع توجه خاص داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در کنار رسالت اصلی و خطیر خود در حوزه مدیریت منابع آب استان، در راستای اجرای سیاست‌ها و نظام‌نامه فرهنگی وزارت نیرو، این برنامه‌ها را با جدیت بیشتری دنبال خواهد کرد.

 مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر افزود: در صورتی که مدیریت منابع آب در جامعه بر اساس فرهنگ صحیح ایرانی- اسلامی ریل گذاری شود، قطعاً در زمینه مدیریت مصرف بهینه آب، گام‌های موثر و رو به جلویی خواهیم برداشت.

رجائی ادامه داد: اهداف مشخصی را در جلسات شورای فرهنگی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر مطابق با نظام‌نامه فرهنگی وزارت نیرو دنبال می‌کنیم که یکی از آنها تحکیم و تقویت بنیان خانه و خانواده و نیز ترویج فرهنگ اسلامی و اجرای مناسبت‌های مذهبی خواهد بود.

وی گفت: از جمله برنامه‌های اولیه این نماز خانه برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء و همچنین جلسه قرائت و تفسیر قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان، برگزاری کلاس‌های فرهنگی - آموزشی برای اوقات فراغت فرزندان همکار و خانواده‌ها در تابستان سال جاری خواهد بود.

[کد خبر:AJ21850]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب