آینه جم: شاهدین به این پایگاه خبری تحلیلی اعلام کردند که این فرد ابتدا به سمت شهردار بندر بوشهر یورش برد و سپس در اقدامی غافل گیر کننده بطری حامل بنزین را به سر و صورت دکتر امیری پخش کرد.

به گزارش آینه جم، نشست یک شنبه های شهردار بندر بوشهر با اعضاء شورای این شهر در حالی به پایان رسید که اتفاق ناگواری را برای دکتر امیری رقم زد.


بر اساس این گزارش، پس از پایان جلسه علنی هفتگی شورای شهر بوشهر  که با حضور شهردار و اعضاء شورای شهر و تعدادی ارباب رجوع برگزار می شود، دکتر امیری شهردار بندر بوشهر در حالی که از ساختمان امیریه خارج شده بود توسط فردی مورد سوء قصد قرار گرفت.

شاهدین به این پایگاه خبری تحلیلی اعلام کردند که این فرد ابتدا به سمت شهردار بندر بوشهر یورش برد و سپس در اقدامی غافل گیر کننده بطری حامل بنزین را به سر و صورت دکتر امیری پخش کرد.

در فاصله محدود زمانی که ضارب در حالی که برای روشن کردن فندک دستی اش تلاش می کرد ، دکتر امیری به داخل ساختمان امیریه مراجعت کرد و ضارب نیز فرار کرده است.

این شخص دیگر اعضای شورای شهر را نیز بوسیله بطری حامل بنزین خود تهدید می کند و عنوان می کند که «نفر بعدی شما هستید » سپس بوسیله خودروی روشنی که سرنشین دیگری نیز داشته است از محل دور می شود .

اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که این شخص برادر یکی از سران جریان اصلاحات بوشهر است. صبح امروز نیز برادر این شخص با یکی از کارمندان شورای شهر تماس گرفته و عنوان داشت « که برادر من قرار است به شورا بیاید».
گفته می شود ملک متروکه ای در یکی از خیابان های مطرح بوشهر وجود دارد که در همسایگی برادر ضارب بوده و این فرد متقاضی خرید این زمین متروکه‌ جلو ملک شخص دیگری برای برادرش بود و ادعا داشت باید زمین مذکور متری سه میلیون تومان به وی فروخته شود، اما شهرداری قیمت هر متر را هفت میلیون تومان کارشناسی کرده بود، وقتی این فرد متوجه می شود که شهرداری بندر بوشهر با قیمت پیشنهادی اش، مخالفت کرده اقدام به سوء قصد به جان شهردار کرده است.

هرچند آسیبی به شهردار بندر بوشهر وارد نشده اما به گفته روابط عمومی نیروی انتظامی استان بوشهر، ضارب شناسایی شده و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ضمن تایید این موضوع عنوان کرد: موضوع سوءقصد به جان شهردار بوشهر صحت دارد.

ایرج حسین پور تصریح کرد: این موضوع به دنبال تقاضای غیرمعقول و خارج از چارچوب کارشناسی  قیمت گذاری یک ملک و مربوط به مدت زمان مدیدی بوده است.

[کد خبر:AJ30837]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب