آینه جم: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در پی تماس شهروندی درباره تخریب خودروی او به دست دو جوان با قمه بلافاصله پلیس موضوع را پیگیری کرد.

به گزارش آینه جم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر؛ سرهنگ ابراهیم عرب زاده فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در پی انتشار پیام صوتی شهروند بوشهری در فضای مجازی در خصوص ناامنی در شهر و وقوع یک فقره قمه کشی، بیان کرد: ساعت ۲:۴۰ بامداد جمعه شخصی در تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ اعلام کرد که خودروی او به دست دو جوان به وسیله قمه تخریب شده است، بعد از پنج دقیقه گشت کلانتری در محل حاضر شد، اما هیچ‌کدام از طرف‌های درگیری در محل حضور نداشتند.

او افزود: از لحظه درگیری تا ساعاتی بعد، شش مرحله از طرف کلانتری با این فرد تماس گرفته شد و موضوع به طور جدی در دستور کار قرار گرفت. همچنین ضمن دعوت این فرد به حفظ آرامش، به او اطمینان داده شد که مانند موارد مشابه در سایر جرایم، متهمان دستگیر می‌شوند و با همکاری مقامات قضائی به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

فرمانده انتظامی بوشهر ادامه داد: آنچه از طرف این شهروند مطرح شده فقط باعث تشویش اذهان عمومی و احساس ناامنی می‌شود و بخش عمده‌ای از ادعایش صحت ندارد. همچنین با وجود اینکه ثبت یا ثبت نشدن تماس او یک موضوع داخلی است و ربطی به پیگیری پلیس ندارد، با بررسی سامانه مربوط، مشخص شد ادعای تلفنی او از سوی کاربر پلیس ثبت شده و قابل مشاهده است.

عرب زاده عنوان کرد: خود او نیز در پیام صوتی منتشر شده بیان می‌کند تا صبح، ماموران پلیس سه مرحله با او تماس گرفته‌اند که خود نشان از پیگیری پلیس است و اکنون هم اقدام‌ لازم برای شناسایی و دستگیری سرنشینان خودروی مورد ادعای شاکی به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

او همچنین گفت: شاکی جمعه در کلانتری حوزه استحفاظی حاضر شد و از نحوه نادرست صحبت هنگام مکالمه با کاربر ۱۱۰ و انتشار محتوای صوتی که گاه با حقیقت مغایرت داشته عذر خواهی کرده و گفته این اظهارات به علت ناراحتی از بابت کسالت پدرش قبل از این حادثه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر به مردم توصیه کرد: با انتشار اطلاعات غیر واقعی و کذب باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد احساس ناامنی در جامعه نشوند و به طور قطع با مرتکبین این جرائم برابر قانون برخورد خواهد شد.

عرب زاده با اشاره به کاهش ۴۶ درصدی جرائم خشن و کاهش ۳۰ درصدی مزاحمت در شهرستان بوشهر نسبت به سال‌های گذشته، بیان کرد: بر اساس آمار‌های وقوع جرائم خشن، استان بوشهر جزو استان‌های امن کشور است و خیلی به ندرت چنین اتفاقاتی در شهر بوشهر یا در استان رخ می‌دهد.

[کد خبر:AJ35905]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب