00378022.jpg

 

آینه جم- مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از درک صحیح و حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از مددجویان بهزیستی استان به ویژه در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر قدردانی کرد و گفت: ابتدا به عنوان یک ایرانی به شما و صنعت نفت، گاز و پتروشیمی افتخار می کنیم  که با تلاش شبانه روزی موجب شکوفایی اقتصادی در کشور می شوید.
عزیزنژاد با ابراز خرسندی از وجود صنایع عظیم نفت و گاز در استان بوشهر افزود: به عنوان نماینده جامعه بهزیستی از نگاه ارزشمند و درک صحیح و عمیق شما نسبت به این مجموعه که باعث شده کمک های بسیار موثری به جامعه هدف ما ارائه شود، قدردانی می کنم.
وی به تخصیص بودجه هشت میلیارد تومانی سازمان منطقه ویژه پارس برای خرید جهیزیه برای ۲۲۰ زوجِ تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و افزود: این میزان کمک، نقش بسیار مهمی در تامین اسباب و لوازم موردنیاز زوج های جوان در آغاز زندگی داشته است.
عزیزنژاد با بیان این که از ابتدای سال جاری تاکنون حدود نه میلیارد تومان توسط سازمان منطقه ویژه پارس به بهزیستی کمک شده است، از کمک های این سازمان در خرید لوازم التحریر دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی امسال قدردانی کرد.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر به اختصاص دو و نیم میلیارد تومان توسط سازمان منطقه ویژه پارس در ماه مبارک رمضان جهت تامین بسته های معیشتی برای افراد تحت پوشش بهزیستی چهار شهرستان جنوبی استان اشاره کرد و ابراز داشت: با تخصیص این اعتبارات، کمک های سازمان منطقه ویژه پارس در قالب مسئولیت های اجتماعی به بهزیستی به ۱۱ میلیارد تومان می رسد.
وی از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه پارس به جهت همراهی با بهزیستی در راستای رفع نیازهای مددجویان و افراد تحت پوشش در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر قدردانی کرد.
[کد خبر:AJ44994]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب