معاون مالی پتروشیمی جم در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد: سهامدار عمده و تمایلی بر تقسیم سود

آینه جم؛ شرکت پتروشیمی جم که یکی از بزرگترین و موثرترین شرکتهای صنعت پتروشیمی کشور شناخته می شود، شرکتی پیشرو در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق پیرامون صنعت به شمار می آید که سالانه اقدامات قابل توجهی در این حوزه انجام میدهند که نتایج آن جوامع محلی به صورت ملموس مشاهده میکنند.

شرکت پتروشیمی جم از زمان مدیریت هاشم نجفی اردکانی مدیرعامل متخصص، جهادی  و جوانش علاوه بر حمایت‌های مادی و معنوی که از طریق شورای راهبردی  شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه انجام می‌دهد، همواره به عنوان شرکت پیشرو در عمل به مسئولیت های اجتماعی در منطقه در حمایت از استعدادها و افرادی که در حوزه‌های گوناگون همچون هنر، کارآفرینی و کمک به افراد کم برخوردار شناخته می شود پیشتاز است و توانسته است رضایت مندی خوبی بین جامعه محلی و صنعت ایجاد کند.

پتروشیمی خوشنام جم همزمان با ۳۵ امین سالگرد رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران پویش لبخند مهربانی برای جنوب در قالب جهاد درمان و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به افراد کم برخوردار و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستانهای جنوبی استان بوشهر به کمک گروه جهادی شهید باقری در دستور کار خود قرار داد.

این اقدام ارزشمند پتروشیمی جم در راستای کمک به جامعه محلی با توجه به تعرفه های گران خدمات دندانپزشکی باعث شد افراد کم برخوردار و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستانهای جنوبی استقبال خوبی از این پویش در راستای سلامتی دهان و دندان خود داشته باشند که طی مدت ۴ روز بالغ بر ۱۰۰۰خدمت در این حوزه ارائه شد.

در این پویش که با مشارکت گروه جهادی شهید باقری انجام شد گروهی از پزشکان متخصص و فوق تخصص، خدمات درمانی بخش دهان و دندان را در قالب ترمیم، درمان ریشه، کشیدن دندان و جرم گیری به دهک های حساس شهرستانهای جنوبی استان بوشهر ارائه کردند.

پتروشیمی جم که در این سالها خصوصا از زمان مهندس نجفی درکارهای عام المنعه در استان بوشهر خصوصا جنوب استان پیشقدم بوده است و از معدود شرکت هایی می باشد که علاوه بر دنبال کردن اهداف اقتصادی خود، در برابر سلامت مردم ،حفظ محیط‌زیست ، آموزش، توانمند سازی افراد کم بضاعت، برنامه های فرهنگی و همچنین ارتقا و توسعه منطقه و ساکنان بومی آن احساس مسئولیت می‌کند و کارنامه موفق ودر خشانی از خود به جای گذاشته است.

به نظر می رسد پتروشمی جم با هدف تقویت انسجام و همبستگی جامعه محلی و افزایش سطح مسؤولیت پذیری اجتماعی و کمک به احیا و فراگیری شعار خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت توسط صنعت طرح پویش لبخند مهربانی برای جنوب اجرایی کرد.

این اقدام ماندگار و ارزشمند پتروشیمی جم میتواند الگویی برای سایر شرکت های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مستقر در منطقه باشد و انها هم سهمی در توسعه جنوب در حوزه های گوناگون داشته باشند تا باعث همبستگی ببشتر صنعت و جوامع محلی گردد/ آوای بوشهر

[کد خبر:AJ46133]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب