آینه جم:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سه نفر دیگر از سارقان مسلح فراری در استان بوشهر دستگیر شدند.

 

 

به گزارش آینه جم:سردار حیدر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب گذشته درگیری بین پلیس و سارقان مسلح دراستان بوشهر و در کوه‌های شهرستان دشتی درگرفته بود که در این زمینه یکی از سارقان به شدت زخمی و چهار نفر نیز دستگیر شده بودند.

وی اضافه کرد: تعدادی از سارقان نیز به کوه‌های شهرستان دشتی متواری شده بودند که تعقیب پلیس برای دستگیری این افراد تا هم اکنون نیز ادامه دارد و لحظاتی پیش سه نفر دیگر از سارقان نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: این متهمان با نام‌های " کیوان" ، " تیمور" و "علی" دستگیر شده اند و تلاش پلیس برای تعقیب سارقان همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی استان بوشهر به خوبی بر این منطقه اشراف دارند و جای هیچ گونه نگرانی برای مردم وجود ندارد.

لازم به ذکر است که ماموران انتظامی استان بوشهر شب گذشته پس از کسب اطلاع از سرقت دو دستگاه خودرو توسط سارقان مسلح که یکی در استان فارس و یکی در شهرستان دشتی صورت گرفته بود طرح مهار را برای دستگیری سارقان اجرا کردند که سارقان به دستور ایست پلیس توجه نکردند.

درگیری شدیدی بین پلیس و سارقان در کوه‌های شهرستان دشتی صورت گرفت که یکی از سارقان به شدت مجروح شد و چهار نفر دیگر از سارقان نیز دستگیر شدند و امروز نیز سه نفر دیگر دستگیر شده‌اند.

همچنین شش دستگاه خودرو از این سارقان کشف شد که چهار خودرو سرقتی بود و دو ستگاه خودرو نیز متعلق به سارقان بود.

[کد خبر:AJ3924]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب