فرماندار جم در مراسم تحلیف عضو جدید شورای شهر جم، بر لزوم تلاش بی وقفه در راستای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جم؛ عبداله نادری با تاکید بر اینکه مهم ترین رسالت شوراها، ایجاد همدلی و وحدت در میان مردم است تاکید کرد: هر چه وحدت و همدلی در میان اعضای شورا بیشتر باشد مردم نیز در آرامش و وحدت بیشتری به سر خواهند برد.

نادری، شهر جم را، شهری زنده و پویا توصیف کرد و افزود: به حمدالله فضای شهر جم از لحاظ زیبایی و پاکیزگی در حد مطلوب قرار دارد و این نشان از تلاش و همدلی اعضای شورا و شهردار محترم دارد.

وی خاطر نشان ساخت: البته در جامعه ی پویا و زنده همواره  کار برای انجام شدن وجود دارد و مشکلات نیز وجود دارد اما این انسان های توانمند و بااراده هستند که برای حل مشکلات پیشگام می شوند.

فرماندار شهرستان جم، اعضای شورای شهر را انسان هایی فرهیخته و توانمند نامید و ابراز داشت: بی تردید با این ظرفیت های انسانی موجود در شورای شهر و شهرداری، شهر جم می تواند روند توسعه ی خود را بیش از پیش شتاب بخشد.

عبداله نادری در این مراسم با تقدیر از تلاش های سید علیرضا سجادی در دوران 11 ساله ی خدمت در کسوت شورای شهر جم، از وی به عنوان فردی فرهیخته و سختکوش یاد کرد و بیان داشت: شهرستان جم در بعد منابع انسانی از ظرفیت های بالایی برخوردار است و آقای سجادی یکی از این ظرفیت های بزرگ است.

نادری افزود: امید است آقای سجادی در کسوت مدیر آموزش و پرورش نیز با به کار گیری تدبیر و تجارب ارزشمند خود، منشاء خیرات برای شهرستان جم باشد.

فرماندار شهرستان جم هم چنین حضور خلیل زارعی به عنوان عضو جدید شورای شهر جم را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد ورود وی به جمع اعضای شورای شهر جم بتواند موجب رشد و تعالی هر چه بیشتر شهر و شهرستان را فراهم سازد.

در ادامه ی این مراسم، خلیل زارعی، با قرائت سوگند نامه، رسما به جای سید علیرضا سجادی به عضویت شورای شهر جم درآمد.

گفتنی است هفته ی گذشته سید علیرضا سجادی به دلیل تصدی پست مدیریت آموزش و پرورش بر طبق قانون شوراها در خصوص منع عضویت مدیران ادارات در شوراها، از سمت خود استعفا و خلیل زارعی، نفر ششم در انتخابات ، به جمع اعضای شورای شهر پیوست.

[کد خبر:AJ3927]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب