استاندار بوشهر گفت: دولت نگاه جدی به مسایل جوانان و ضرورت مشارکت هر چه بیشتر سازمان های مردم نهاد درجامعه دارد از این نظر جوانان باید در توسعه این استان حضور موثرتری داشته باشند.

به گزارش «آینه جم»؛ مصطفی سالاری روزپنجشنبه در دیدار با مشاوران امورجوانان و سازمان های مردم نهاد فرمانداری های این استان اظهارکرد: جوانان بدون توجه به گرایش سیاسی و جناحی باید در فرایند توسعه استان بوشهر بیشتر نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به ضرورت فعالیت سازمان های مردم نهاد برای حل مشکلات جامعه افزود: دولت یازدهم به دنبال برعهده گرفتن همه وظایف در جامعه نیست و تا آنجا که ممکن است درصدد واگذاری امور به مردم، انجمن ها و تشکل ها است.

سالاری بیان کرد: دولت یازدهم درکنار سازمان های خصوصی و تشکل های مردم نهاد می خواهد به امور جامعه بپردازد.

استاندار بوشهر با درخواست از جوانان برای حضور فعال درعرصه های مختلف گفت: حضور جوانان و فعال بودن تشکل های مردمی فرصتی برای توسعه است و معتقدیم هرچه زمینه مشارکت مردم آسان شود بر قدرت جامعه و دولت افزوده خواهد شد.

سالاری با اشاره به معضلات اجتماعی و آسیب های موجود، اضافه کرد: دولت دست یاری خود را به سوی تشکل های مردمی برای مبارزه با آسیب های اجتماعی دراز کرده و معقتدیم دراین بخش سازمان های مردم نهاد باید به طور جدی وارد عمل شده و دولت نیز وظیفه دارد موانع فعالیت آنها را برطرف و حمایت های قانونی را از آنها به عمل آورد.

استاندار بوشهر از مشاوران امور جوانان فرمانداری ها خواست تا به طور جدی به مسایل جوانان در شهرستان های استان بپردازند و با ارایه برنامه های مفید و کاربردی، جوانان شهرستان های استان را درگیر مفهوم توسعه کرده و زمینه طرح دیدگاهها و نظرات آنها را در فرآیند توسعه بخش های مختلف استان فراهم سازند.


















[کد خبر:AJ3936]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب