گزارش عملکرد یکساله شهردار شهر جم

 

به گزارش خبرنگار اوای جم ، 5 شهریورماه سالروز تاسیس شهرداری جم می باشد. از این رو عملکرد شهرداری جم در یک سال گذشته را مورد بررسی قرار می دهیم:

 اجرای دیوار حفاظتی در شهرجم

اجرای دیوار حفاظتی به طول 750 متر و ارتفاع 5 متر که با اعتباری بالغ بر 8000میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری انجام می شود.

اجرای پیاده رو سازی خیابانها و معابر شهر جم

در راستای زیبا سازی معابر شهرجم، شهرداری اقدام به پیاده رو سازی در سطح شهر نمود که در این بین اجرای پیاده روسازی با موزائیک ویلا،بلوار تپه چگاسه،خیابان گاز،بهارستان،آسیاب و بلوار بسیج انجام شده و پیاده روسازی بلوار ولیعصر(بتنی)در حال انجام می باشد.

هزینه اجرای کل پروژه اجرای پیاده روسازی معابرشهر در حدود7500 میلیون ریال می باشد که مبلغ2000 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی می باشد.

اجرای خیابان بوستان در شهرجم

در راستای کاهش ترافیک بلوار امام خمینی و خیابان فاضل، شهرداری اقدام به احداث خیابانی به طول 240به عرض 14 متری که با احداث آن بخش قابل توجهی از ترافیک شهر را ساماندهی و جابجا می کند. هزینه پروژه که از محل اعتبارات  داخلی پرداخت شده جمیعا به مبلغ 1500 میلیون ریال می باشد.

اجرای خیابان شیخ علی انصاری در شهرجم

این خیابان هم در ادامه خیابان بوستان در راستای کاهش ترافیک بلوار امام خمینی، به طول 300به عرض 12 متری احداث شده است. هزینه اجرای پروژه که از محل اعتبارات داخلی پرداخت شده جمعا به مبلغ 1750 میلیون ریال که از اعتبارات داخلی شهرداری پرداخت شده است.

اجرای بلوار ورودی شهر جم

در راستای ساماندهی ورودی و خروجی های شهر و همچنین زیبا سازی بصری و تقویت فضای سبزو ایجاد ایمنی و سلامت ترافیک در ورود و خروج شهر جم، شهرداری جم اقدام به ساخت بلواری به طول 2200 متر نموده که این طرح رادر 3 فاز در دستور کار قرارداد و از آنجایی که نیاز به ورودی که در خور شهر جم باشد  در هفته دولت این پروزه افتتاح شد.

فاز سوم بلوار به طول 1000 متر و عرض 45 که دارای دو باند 11 متری سواره رو و رفوژ وسط 4 متری و از هر طرف 9.5جهت فضاس سبز و پیاده رو در نظر گرفته شده است.

هزینه اجرای پروژه در قالب اعتبارات داخلی و استانی پرداخت می شود که در این بین 8100 میلیون ریال اعتبار مصوب استانی(که صرف اجرای700متر طول بلوار) که در حال حاضر هیچگونه تخصیصی در این خصوص نیز انجام نشده است و کلیه هزینه ها از محل اعتبارات داخلی پرداخت شده است که جمعا از اعتبار مصوب استانی وشهرداری جم،30000میلیون ریال هزینه شده است.

زیرسازی و اسفالت کوچه و معابر شهر جم

در خصوص اجرای زیر سازی و آسفالت کوچه و معابر شهر جم نیز درسال 93در حدود 15000متر مربع آسفالت انجام شده که هزینه اجرای آن 500 میلیون ریال می باشد.

نور پردازی روفوژ وسط بلوار ولیعصر

شهرداری جم در راستای زیبا سازی بلوار ولیعصر اقدام به نور پردازی رفوژ وسط بلوار انجام داده است که هزینه کلی آن 1500 میلیون ریال می باشد.

اجرای فاز اول بلوار چمران

در راستای اصلاح یکی دیگر از ورودی و خروجی های شهر جم، شهرداری اقدام به ساخت بلواری به نام بلوار چمران که ارتباط بلوار ولیعصرشهر به محله ولیعصرو پادگان چمران و اتوبان جم شیرازرا فراهم میکند.

شایان ذکر است فاز اول بلوار چمران به طول 400 متر و عرض 35 انجام شده است.

هزینه اجرای پروژه مطابق شهرفوق(بدون احتساب اراضی تملک شده) 5500میلیون ریال می باشد که از محل اعتبارات شهرداری پرداخت شده است.

گفتنی است 5 شهریور سالروز تاسیس شهرداری جم و 18 سال تلاش و خدمت این مجموعه جهت عمران و ابادی شهر جم می باشد.

[کد خبر:AJ3944]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب