0000000006666.jpg

 

 

 

آینه جم/ابراهیم قیصری: 
حدود دو ماه پیش مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی منصوب شد تا بعد از چند دوره؛  بالاخره یک مدیر خارج از منطقه ویژه پارس جنوبی سکان دار این  سازمان شود .
 
یکی از رسالت های اصلی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی توجه به مناطق پیرامون و مسئولیت های اجتماعی است.
 
سال گذشته با حکم مدیر عامل سابق منطقه ویژه پارس جنوبی؛  سعید اسدپور رئیس روابط عمومی سازمان شد. 
 
اسدپور که تحصیل کرده جامعه شناسی است و سابقه روابط عمومی نیز در کارنامه دارد   در ۶ ماه گذشته نتوانسته همانند روسای قبلی روابط عمومی منطقه ویژه عمل کند.
 
به اعتقاد نگارنده؛ با توجه به رسالت مهم سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی؛  حضور نیرویی مجرب و با انگیزه و آشنا با علم روابط عمومی  ،بازویی توانمند برای مدیر عامل است آن هم مدیر عاملی که شناخت کافی از منطقه ندارد اسدپور تاکنون نشان داده نمی تواند این بازوی  موفق باشد.
 
ساده ترین کار برای روابط عمومی، دعوت از اصحاب رسانه در برنامه های مختلف ،رصد رسانه های منطقه و همچنین درج اخبار شرکت در پورتال رسانه هاست.
 
  از زمان حضور اسدپور در راس روابط عمومی سازمان ، تعاملی  با رسانه های منطقه  برقرار نشده که نشان از ارتباط  وی با رسانه ها باشد تا جاییکه چند هفته پیش رسانه های جنوب استان منتقد سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی و روابط عمومی  شدند.
 
روزانه در رسانه های منطقه ،مسائل و موضوعات مختلفی مطرح می شود موضوعاتی که برخی از آنها به سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی مرتبط است و عکس العملی در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی دیده نمی شود موضوعی که موید خلا روابط عمومی فعال و پیگیر  در سازمان است .
 
تا امروز اسدپور نتوانسته کارنامه موفقی از خود به یادگار بگذارد  امید می رود مدیر عامل جدید  سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در رفتار روابط عمومی یا شخص روابط عمومی  تغییر ایجاد کند بلکه این تغییر ، پشتوانه ای برای موفقیت مدیر عامل و سازمان باشد.
[کد خبر:AJ36284]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # بی طرف 1400-04-20 12:24
با عرض سلام،ضمن احترام به مطالب فوق احساس می‌کنم آقای اسدپور همه پیشینه خوبی دارند در حوزه ارتباط و روابط عمومی علی الخصوص در منطقه پارس جنوبی و هم انصافا ارتباط خوبی با خبرنگاران و گاها حمایت از قشر خبرنگاران و حوزه خبر رسانی،الا ایهال شخصیت موفقی بوده در منطقه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # محمد جوهری 1400-04-20 13:08
درود بر جناب قیصری عزیز که به موضوع بسیار مهمی اشاره فرمودید. متاسفانه در بیشتر سازمانها و شرکتها و نهادهای کشور ما به روابط عمومی بهای لازم داده نمیشود و بیشتر یک پست تشریفاتی است. حال آنکه در دنیای امروزی و در شرکتها و سازمانهای بسیار بزرگ و گسترده در سراسر دنیا واحد روابط عمومی یکی از واحدهای حساس، مهم، کاربردی و اساسی و پایه ای است که در حیات شرکت،تعالی سازمان و پیشرفت و سود دهی،جذب مخاطب و مشتری نقشی بسیار حیاتی و اساسی ایفا می کند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب