2725541.jpg

 

آينه جم - فرماندار شهرستان جم گفت: شرکت‌های مستقر در منطقه در برگزاری برنامه های روز جم مشارکت فعال داشته باشند.

به گزارش آينه جم؛ محمد حسینی شنبه‌شب در نشست هماهنگی برگزاری روز جم با حضور شرکت‌های مستقر در منطقه بیان داشت: با ابتکار شورا و شهرداری برنامه‌های متنوعی برای برگزاری روز جم طراحی شده است.

فرماندار شهرستان جم خاطرنشان کرد: روز جم فرصتی مناسب برای معرفی جم و ظرفیت های بزرگ شهرستان به استان و کشور است.

وی افزود: برنامه های روز جم متعلق به همه مردم شهرستان و کارکنان و خانواده های نفت و گاز است.

فرماندار جم با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مهم دولت تدبیر و امید که از دولت یازدهم آغاز شد بسط نشاط اجتماعی در جامعه است گفت: روز جم فرصتی برای تحقق این مهم است.

این مسئول با اشاره به اینکه همه مجموعه‌های نفت و گاز و دستگاه‌های اجرایی باید در راستای برگزاری باشکوه این رویداد همکاری کنند افزود: باید فضای همدلی در شهرستان بیش از پیش تقویت شود.

حسینی ابراز امیدواری کرد: یکی از ویژگی‌های مثبت برنامه‌های تدارک دیده شده، جامعیت و شمول است که هم توده‌های مردم و هم نخبگان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

فرماندار جم بیان داشت: باید از نگاه مثبت شورا و شهرداری و تلاش‌های متولیان برگزاری در دبیر خانه همایش تقدیر کرد که با نگاه کارشناسی این رویداد را برگزار می کنند.

وی تاکید کرد: از برگزاری همایش نکوداشت روز جم حمایت می کنیم و امیدواریم این روند در سال‌های آتی با جدیت و اهتمام بیشتر تداوم یابد.

جم

 شهردار جم با بیان اینکه نگاه تفکیکی جم و نفت‌وگاز آسیب‌زا است گفت: برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای شاخص‌های توسعه در همه حوزه‌های شهری انجام شده است.

 صدرالله حیدری عصر شنبه در نشست هماهنگی روز جم با حضور شرکت‌های نفت و گاز بیان داشت: رویکرد شهرداری توسعه متوازن و همه جانبه شهر جم با نگاه کلان به آینده است و در این راستا اقدامات جدی را آغاز کرده‌ایم.

شهردار جم تاکید کرد: باید شهر جم و ظرفیت‌هایش را در تعامل با سایر شهرها معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جم با حضور نفت و گاز فرصت های ویژه‌ای برای توسعه دارد گفت: تلاش می‌کنیم فاصله شهر و شهرک‌ها روز به روز کاهش یابد.

نگاه تفکیکی جم و نفت‌وگاز آسیب‌زا است

حیدری با تاکید بر اینکه نگاه تفکیکی جم و نفت و گاز آسیب‌زا است افزود: هر توسعه یا پسرفتی همه ساکنان شهرستان را متاثر می‌کند.

شهردار جم ابراز داشت: تلاش کرده‌ایم امکانات و توانمندی‌های شهری جم را به سطح مطلوبی برسانیم تا همه ساکنان شهر بتوانند از امکانات رفاهی و فرهنگی تفریحی متناسب با شان جم برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: برای جهش توسعه شهر جم نیازمند همفکری و مشارکت حداکثری نفت و گاز هستیم.

ارتقای شاخص‌های توسعه

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای شاخص‌های توسعه در همه حوزه‌های شهری انجام شده و شرکت‌های مستقر در منطقه باید در این راستا شهرداری را یاری کنند.

شهردار جم با بیان اینکه روز جم ویترین نمایش ظرفیت‌های جم است گفت: امیدواریم روز جم بسترساز شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های شهرستان جم باشد.

[کد خبر:AJ24121]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب