00000000000000000000000000000000006hh.jpg

 

آینه جم: 15 روز مانده به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، ولی هنوز فضای عمومی انتخاباتی نشده و همه چیز در حضور کاندیداها در برنامه های تلویزیونی خلاصه شده که آن هم تاکنون نتوانسته موج سازی کند.
به گزارش آینه جم؛ با این حال بازار دریافت حکم از ستادهای مرکزی کاندیداهای ریاست جمهوری داغ است و بعضا محل اختلاف در برخی ستادها نظیر قالیباف شده است.
در روزهای اخیر برخی رسانه های اصولگرایان از انتصاب دکتر احمد یزدان پناه به عنوان نفر اول ستاد محمدباقر قالیباف در استان بوشهر خبر دادند. اما با انتشار حکم وی، مشخص شد با حکم حمزه صفربیگی دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف، یزدان پناه به عنوان رییس ستادهای مردمی این کاندیدا در استان تعیین شده است.
درشرایطی که یزدان پناه درحال صدور حکم روسای شهرستانی بود، علی نیکزاد نایب رییس مجلس و رییس ستاد مرکزی قالیباف در این دوره در حکمی عباس تبرکی را به عنوان رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در بوشهر منصوب کرد.
تبرکی مشاور ارشد شیخ موسی احمدی نماینده جنوب استان در مجلس است و انتصاب وی به عنوان رییس ستاد قالیباف در استان، اعتراض هایی از سوی رسانه های نزدیک به یزدان پناه در پی داشت، اما وی از فعال سازی ستادهای شهرستانی این نامزد در روزهای آتی خبر داده است.
پیش از این گفته می شد که جمیری نماینده پیشین بوشهر در مجلس و برخی نزدیکان وی نیز پیگیر دریافت حکم ریاست ستاد قالیباف در استان هستند.
ستاد سعید جلیلی در استان بوشهر هم دو حکمی بوده است. در شرایطی که قبل از اعلام کاندیداهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری، جعفر پورکبگانی نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس به عنوان رییس ستاد جلیلی در استان مطرح شده بود، روز گذشته حکمی هم برای روح الله اسماعیلی، مشاور استاندار در مردمی سازی دولت صادر شد. وی در انتخابات 1400 نیز رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی در شهرستان بوشهر بود.
حکم اسماعیلی از سوی محسن منصوری معاون اجرایی دولت صادر شده که اخیرا با نامه ای به کفیل ریاست جمهوری، مرخصی گرفته و ریاست ستاد مرکزی جلیلی را برعهده گرفته است.
در همین خصوص سایت چغادک نیوز نوشته: در حالی که اسماعیلی تصویر درخواست مرخصی خود را از سمت دستیار مردمی سازی استاندار در فضای مجازی منتشر کرده بود، شنیده ها حکایت از مخالفت استاندار با مرخصی اسماعیلی به دلیل صدور حکم انتخاباتی اش قبل از مرخصی وی دارد و باز هم شنیده شده است سردار نوعی اقدم در سفر خود به بوشهر، این موضوع را به محسن منصوری صادر کننده حکم خبر داده و درخواست لغو آن را نموده که با این تفاسیر، اسماعیلی نمی تواند در ستاد حضور داشته باشد و همچنان پورکبگانی نفر اول ستاد جلیلی می باشد.
همزمان امروز حکم جعفر پورکبگانی به عنوان مسئول ستاد “میثاق با ابراهیم” سعید جلیلی در استان بوشهر که به امضا سردار نوعی اقدم رسیده بود، صادر شد.
حکم عبدالرسول عمادی به عنوان رییس ستاد مسعود پزشکیان در استان بوشهر هم امروز صادر شد، حکمی که امضای علی عبدالعلی زاده رییس ستاد مرکزی این کاندیدا دارد.
درخصوص سه کاندیدای دیگر که در شرایط فعلی شانس بالای برای آنها متصور نیست، با گذشت چند روز از تبلیغات انتخاباتی، رییس ستادهای استانی شان مشخص نشده است.
ابراهیم رضایی نماینده دشتستان مشابه انتخابات قبل، این دوره نیز در ستاد علیرضا زاکانی رفت و آمد دارد، اما هنوز برای ستاد بوشهر فردی رسما تعیین نشده است.
 

171206629.jpg

photo_2024-06-13_14-32-59-copy-copy.jpg

171206448.jpg

CamScanner-06-13-2024-16-copy.jpg

171206582.jpg

 
 
[کد خبر:AJ46115]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب