00000000000000000000000000000101d.jpg

 

آینه جم: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از راه‌اندازی ستادهای کاندیداهای انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: طبق نظرسنجی ها، مشارکت بالای ۵۵ درصدی استان بوشهر در انتخابات ۸ تیر ماه خواهیم داشت و پیش‌بینی شده مشارکت گسترده شده است.
به گزارش آینه جم، اکبر پورات در جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری استان بوشهر اظهار داشت: 790 شعبه اخذ رأی، شامل 565 شعبه ثابت و 225 شعبه سیار خواهیم داشت.
پورات از راه‌اندازی ستادهای کاندیداهای انتخاباتی در استان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به شروع تبلیغات نامزدهاى انتخاباتی و راه‌اندازی ستادهای آنان در سطح شهرستان‌ها ملاحظات و مصادیق مجاز و غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی به نمایندگان کاندیداها که به فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده به نمایندگان آنان اطلاع‌رسانی می‌شود و جلسه با مسئولان ستادهای کاندیداها در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت انتخاباتی توسط کارکنان در ساعات اداری ممنوع است، خاطرنشان کرد: در این راستا ضرورت دارد به منظور رفع هرگونه شائبه جانبداری و فعالیت له یا علیه داوطلبان چنانچه فردی از مدیران قصد حضور در عرصه تبلیغات دارد از هم اکنون مرخصی بگیرد.
معاون استاندار بوشهر تأکید کرد: هر گونه استفاده و در اختیار گذاشتن امکانات دولتی برای استفاده نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و مراقبت لازم از سوی ستاد انتخابات، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی قطعاً با قوت صورت خواهد گرفت.
وی افزود: همچنین تا مستقر شدن دولت جدید هیچ عزل و نصبی در مدیران استان صورت نمی‌گیرد.
[کد خبر:AJ46128]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب