0000000000000000000000000000000eHandler.jpeg

 

آینه جم-پتروشيمي جم با اقتدار قهرمان مسابقات فوتسال كاركنان شركت هاي پتروشيمي منطقه پارس شد.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم:  در ادامه رقابت هاي ورزشي كاركنان شركت هاي پتروشيمي منطقه، مسابقات فوتسال با حضور ۱۴ تيم از پتروشیمی ها به ميزباني عمليات غير صنعتي پازارگاد در سالن ورزشي هتل شيرينو برگزار شد.
در این دوره از مسابقات تيم فوتسال پتروشيمي جم  با آمادگی تمام و اقتداردر اين رقابت ها حاضر شد كه پس از صدر نشيني در دور گروهي، در مرحله يك چهارم نهايي پتروشيمي نوري را حذف كرد و در مرحله نيمه نهايي نيز با غلبه بر پتروشيمي كاويان به فينال رسيد.
گفتنی است: در بازي نهايي و در يك بازي بسيار مهيج، علي الرغم اينكه تا دقايق آخر سه بر يك از حريف خود عقب بود، با تغيير تاكتيك و انجام پاور پلي، موفق شد در ده ثانيه پاياني بازي را به تساوي کشاند و در ضربات پنالتي نيز با درخشش وحيد نعيمي دروازبان شايسته خود از سد تيم پتروشيمي مرجان گذشت و با شايستگي قهرمان اين دوره از رقابت ها شد.
 شایان ذکر است: مسابقات فوتسال كاركنان شركت هاي پتروشيمي، مهيج ترين رشته ورزشي برگزار شده در منطقه مي باشد كه تمامي شركت هاي پتروشيمي حاضر، حساب ويژه اي  روي اين مسابقات بازكرده و حتي براي حضور پرقدرت در اين رقابتها، فوتساليت هاي تاپ استان و بعضا كشور را جذب مي نمايند. علاوه بر اين با توجه به اينكه بعضي از شركت ها تازه به بهره برداري رسيده اند و ميانگين سني كاركنان اين شركت ها كمتر از ۲۵ سال مي باشد، كسب جام را بسيار سخت تر از گذشته كرده است.
تيم فوتسال پتروشيمي جم حاضر در اين دوره از رقابت ها را آقايان: كريم باصولي، حسين زائري، رضا نظارت، حسن قلندري، ايمان كرمي، وحيد نعيمي، ابراهيم غياثي، مظاهر نوشاد، عبدالله ال حرم و مهدي دانش تشكيل مي دادند كه عبدالحميد قادري به عنوان مربي و نعمت كلانتري به عنوان سرپرست تيم را در اين دوره از رقابت ها همراهي  مي كردند
[کد خبر:AJ46095]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب