آینه جم - عبداله عبادی سرپرست پتروشیمی بوشهر پیش از ظهر امروز با همراهی مدیران ارشد شرکت ضمن برگزاری جلسه رفع موانع تولید از واحد های تولیدی و فنی بازدید بعمل آورد.

0000012.jpg

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی بوشهر؛ عبداله عبادی سرپرست پتروشیمی بوشهر روز چهارشنبه ۲۳ خرداد باحضور در جلسه رفع موانع تولید، ضمن گرامیداشت تلاش های صادقانه شهدای عرصه خدمت بیان داشت: توفیق خدمت به ملت شریف ایران، فرصتی مغتنم جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد، ادامه راه دولت خدمتگزار با برگزاری انتخابات پرشور فراهم می شود.
عبداله عبادی سرپرست پتروشیمی بوشهر در جلسه رفع موانع تولید تشریح نمود؛ شناسایی و احصاء موانع در جهت افزایش تولید در دستور کار مدیران قرار گیرد، بررسی مستمر و کارشناسی موانع تولید در پتروشیمی بوشهر با جدیت دنبال می شود، تلاش های شبانه روزی شما کارکنان جهادی عرصه صنعت پتروشیمی بوشهر حائز تقدیر و شایسته احترام است.
سرپرست پتروشیمی بوشهر به دغدغه های کارکنان پرداخت و تشریح نمود؛ تمام ظرفیت این مجموعه در جهت افزایش خدمات رفاهی کارکنان به منظور افزایش انگیزه و رشد بهره وری مورد استفاده قرار می گیرد، بررسی و ارزیابی اقدامات واحدها بر اساس مصوبات جلسات از اهم موضوعات مطرح در جلسه رفع موانع تولید بود.
عبداله عبادی عضو هیئت مدیره پتروشیمی بوشهر در ادامه از سایت های پتروشیمی بوشهر بازدید بعمل آورد و افزود؛ هدف ما از بازدید های میدانی، بررسی تجهیزات، رفع موانع تولید و افزایش بهره وری مجموعه پتروشیمی بوشهر در کلیه سطوح می باشد، ایجاد آرامش و ثبات در پیشرفت مجموعه از اهداف اصلی ما در سال 1403 می باشد.
مهرداد دینیان مدیر مجتمع پتروشیمی بوشهر با ابراز رضایت از اقدامات واحدهای تولیدی افزود؛ حضور کارکنان توانمند، متعهد و خلاق در واحدهای فنی و تولیدی پتروشیمی بوشهر، فرصتی مغتنم جهت افزایش بهره وری و کارایی سرمایه انسانی می باشد، روند جهش تولید در پتروشیمی بوشهر بدون توقف و با سرعت بیشتر در حال حرکت می باشد، در پایان از واحد RO با توجه به ایجاد انتفاعات شاخص برای پتروشیمی بوشهر، توسط سرپرست شرکت تقدیر بعمل آمد.
لازم به ذکر است پیش از جلسه اشاره شده هم، عبادی به همراه مدیران ارشد مجموعه به بازدید از واحدهای سایت‌هایی سه گانه‌ی مجتمع عظیم پتروشیمی بوشهر پرداختند.
[کد خبر:AJ46100]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب