آینه جم : ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی دیلم با گذشت 6 سال از کلنگ زنی آن، همچنان برای بهره برداری اش امروز و فردا می شود.

به گزارش آینه جم ؛ درمانگاه تامین اجتماعی دیلم در مکانی استیجاری می باشد که با کمبود فضا برای افزایش تجهیزات و پزشکان و نارضایتی مراجعان همراه است.

در سال 1397 احداث ساختمان این درمانگاه کلنگ زنی شد و طبق اعلام نماینده وقت مجلس و مسئولان تامین اجتماعی قرار بود دو ساله به بهره برداری برسد، اما فقط دو سال درگیر رفع معارض زمین بودند!

نهایتا از سال 99 که موعد تکمیل پروژه بود، پیمانکار ساخت آن مشخص شد ودرحالی که به صورت لاک پشتی ادامه می یافت، از اواسط سال گذشته فعالیت پیمانکار متوقف گردید.

وعده جدید: مرداد 1404

حالا مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از فعالیت مجدد پیمانکار درمانگاه دیلم خبر داده و وعده نیمه اول 1404 برای تکمیل آن داده است، موعدی که باید دید به سرنوشت وعده های قبلی دچار می شود یا طلسم این درمانگاه شکسته می شود.

براساس خبری که روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ارسال کرده؛ دکتر حسن اسماعیلی در بازدید از این پروژه گفته: عملیات اجرایی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دیلم به علت ناتوانی پیمانکار در عمل به تعهدهای خود دچار وقفه شد که با تغییر پیمانکار، دوباره عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد.

اسماعیلی با اشاره به گذشت 6 سال از شروع ساخت این درمانگاه افزود: این پروژه هم اکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن تا مردادماه سال آینده، 80 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این نکته که با تکمیل و راه‌اندازی درمانگاه تامین‌اجتماعی دیلم آخرین مرکز درمانی تامین اجتماعی استان از استیجاری به ملکی تبدیل خواهد شد گفت: در حال حاضر 11 مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف می باشد که با تکمیل و راه اندازی پروژه های در دست اقدام این تعداد به 14مرکز افزایش خواهد یافت.

[کد خبر:AJ46105]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب