0000000000000000000000000000WA0033.jpg

 

 

آینه جم-اقدام مشترک پتروشیمی جم و گروه جهادی شهید باقری با نام پویش لبخند محبت که درمان مددجویان را در حوزه دهان و دندان تحت پوشش داشت پس از چهار روز با ارائه بیش از ۱۰۰۰ خدمت به کار خود پایان داد.
 
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، پویش لبخند محبت که با مشارکت این شرکت و‌ گروه جهادی شهید باقری با هدف ارائه خدمات درمانی دندان پزشکی به مددجویان سازمانهای حمایتی چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر برنامه ریزی شده بود از روز دوشنبه ۱۴ خرداد ماه سال جاری در محل مجموعه ورزشی سیراف شهرک خلیج پتروشیمی جم آغاز بکار کرد و با گذشت چهار روز و انجام بیش از ۱۰۰۰ خدمت در این حوزه ، ظهر روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه به کار خود پایان داد.
 
در این پویش، گروهی از پزشکان متخصص و فوق تخصص، خدمات درمانی بخش دهان و دندان را در قالب ترمیم، درمان ریشه، کشیدن دندان و جرم گیری به دهک های حساس شهرستانهای جنوبی استان بوشهر ارائه کردند.
 
پتروشیمی جم در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود همه ساله اقدامات مشترکی را با گروه های مختلف جهادی، درمانی و سازمانهای حمایتی پیگیری می کند و با توجه به محل استقرار مجتمع در محدوده منطقه ویژه پارس، شهرستانهای جنوبی استان بوشهر را به عنوان جامعه هدف دارد.
[کد خبر:AJ46049]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب