0000000000000000000000000000WA0033.jpg

 

 

 

آینه جم ؛ ابراهیم قیصری-مسئولیت‌پذیری و تعهد اجتماعی دو عامل مهم در ایجاد حس پذیرش و سازگاری در جوامع مختلف و زمینه‌‌ساز پیشرفت و موفقیت یک مجموعه است ‌.
شرکت‌ پتروشیمی جم به‌‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح جنوب استان بوشهر در تولید محصولات پلیمری و شیمیایی با دارایی‌های علمی و  فنی و سرمایه‌های انسانی همواره خود را در قبال جامعه پیرامونی و  منطقه میزبان مسئول دانسته است.
این شرکت‌ علاوه بر دنبال کردن اهداف اقتصادی خود، در برابر سلامت مردم و حفظ محیط‌زیست و همچنین ارتقا و توسعه منطقه و ساکنان بومی آن احساس مسئولیت می‌کند و کارنامه موفق اين شرکت در آرشیو رسانه ها موجود است.
آخرین اقدام اين شرکت‌ پویش لبخند محبت با هدف ارتقای سلامت منطقه بوده‌ است.
 هفته گذشته شرکت پتروشیمی جم یاریگر خانواده های کم بضاعت منطقه شد و با راه اندازی پویش لبخند محبت ، خانواده هايي که با نرخ های گران خدمات دهان و دندان امکان حضور در درمانگاه‌ها را نداشتند درمان کردند. 
این پویش ارزشمند که با همکاری گروه جهادی شهيدباقری انجام گرفت، گروهی از پزشکان متخصص و فوق تخصص، خدمات درمانی بخش دهان و دندان را در قالب ترمیم، درمان ریشه، کشیدن دندان و جرم گیری به دهک های حساس شهرستانهای جنوبی استان بوشهر خدمات ارائه کردند.
این اقدام ارزشمند سبب رضایتمندی  مراجعین شد و برخي از مسوولان منطقه نیز از شرکت‌ پتروشیمی جم براي راه اندازی این اقدام قدردانی کردند. 
پتروشیمی جم سال‌های گذشته نيز با ارائه صدها بسته‌ معیشتی یاریگر اقشار آسيب پذیر  چهار شهرستان جنوبی استان بوده‌ است و در حمایت از اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی کارنامه ای قابل ستایش دارد. 
طبق گفته مدیران پتروشیمی جم اقدامات‌ ماندگار حمایت از خانواده های کم بضاعت منطقه استمرار خواهد داشت اقداماتي که قطعا موجب رضایتمندی مردم‌ منطقه از مسوولان پتروشیمی جم خواهدشد. 
اقدامات حمایتی از اقشار محروم منطقه برگ زرینی در کارنامه مديريتي مدیران نیک اندیش پتروشیمی جم خواهد شد و مي تواند الگویی برای برخي شرکت‌هاي منطقه‌ عسلویه باشد که با مسئولیت های اجتماعی بیگانه اند.
بدون‌ ترديد خدمت به جامعه محلی که‌ حافظان و پاسداران نجيب منطقه هستند فراموش نخواهد شد مدیران شرکت‌ها نیز بدانند هر زمان که گامی در این منطقه برمی‌دارند الگویی اثر گذار در ذهن‌ این مردم منطقه محروم شکل میگیرد و امیدوارانه تر به شرکت‌ها می نگرند؛  امید است اين اقدامات اجتماعی توسط شرکت جم و ديگر شرکت‌ها تداوم یابد. 
ناگفته نماند شرکت پتروشیمی جم از شرکت‌های پیشرو در تعامل با جامعه پیرامونی است و علاوه بر پرداخت سهم خود در شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس ‌ خود نيز آستین بالا زده‌ و اقدامات اجتماعی انجام می دهد اقداماتی که قطعا در شرایط اقتصادی و اجتماعی امروز کشور مي تواند سبب‌ افزایش رضایتمندی شهروندان شود .
 
 
 
 
خبرهای مرتبط:
 
 
 

پایان پویش لبخند محبت پتروشیمی جم با انجام بیش از هزار خدمت دندان پزشکی

    آینه جم-اقدام مشترک پتروشیمی جم و گروه جهادی شهید باقری با نام پویش لبخند.

 
 

با حمایت پتروشیمی جم؛ پویش جهادی ارائه خدمات دندان‌پزشکی به مددجویان کم‌برخوردار چهار شهرستان جنوبی استان

  آینه جم- پتروشیمی جم در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، پویش لبخند

 
[کد خبر:AJ46052]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب