00000000000000000000000000001199949.jpg

 

آینه جم-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی در شهرستان های ۱۰ گانه استان خبر داد.
به گزارش آینه جم، «علی باستین» روز دوشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها از عید قربان تا عید غدیر و به مدت ۱۰ روز در همه مراکز شهرستان‌های استان برپا می شود.
وی افزود: کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز گرم، مرغ گرم و منجمد، شکر، برنج و یک سری کالاهای اساسی دیگر از جمله روغن و حبوبات با قیمت دولتی در این نمایشگاه عرضه می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و حضور مستمر بازرسان، اجازه فروش کالاها با قیمت خارج از مصوب داده نمی شود.
باستین ادامه داد: غرفه هایی در این نمایشگاه ها تعیین شده تا به شکایات مردمی در صورت وقوع گرانفروشی یا کم فروشی رسیدگی شود.
وی عنوان کرد: نظرسنجی از مخاطبین در نمایشگاه هایی که پیش از این اقدام به توزیع کالاهای اساسی کرده بودند، یک رضایت عمومی نشان می دهد هر چند بدون اشکال هم نبوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: سعی ما این است که مشکلات ارائه خدمات در این نمایشگاه ها به حداقل برسد تا رضایت بیشتر مردم جلب شود.
باستین در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر گونه افزایش قیمت کالا و خدمات در استان بوشهر ممنوع است.
وی یادآور شد: نظارت بر عرضه و قیمت کالا و ارائه خدمات به‌صورت مستمر از طریق گشت‌های بازرسی و نظارت در بازارهای استان انجام می شود
[کد خبر:AJ46065]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب