آینه جم- عملکرد موثر کارمندان و خانواده های پتروشیمی پارس در انتخابات ۱۴۰۲ مورد تقدیر استاندار بوشهر قرار گرفت
 2H5A3961.jpg
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به نمایندگی از استاندار بوشهر، با حضور در شرکت پتروشیمی پارس از حضور پررنگ کارمندان و کارگران و خانواده های محترم  این شرکت تقدیر کرد. 
پورات ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای خدمت  و تسلیت مجدد شهادت ابراهیم رئیسی و هیئت همراه خواستار برگزاری باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری شد.
 سیاوش میر حاجی مدیرعامل پتروشیمی پارس  بابیان اینکه برگزاری انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری، با شکوه ترین انتخابات با حضور حداکثری کارکنان در منطقه پارس جنوبی بوده است، اطمینان داد: در انتخابات ریاست جمهوری با کسب تجربه بیشتر و با کمک مدیران عامل دیگر شرکت های منطقه، زمینه برگزاری هرچه بهتر و پرشورتر انتخابات را فراهم می سازیم. 
وی گفت: جا دارد از همه پرسنل پتروشیمی پارس که برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات ۱۴۰۲ در این شرکت زحمت کشیدند و همچنین همه عزیزانی( خانواده پرسنل پتروشیمی پارس ) که در آن انتخابات باشکوه، حضور پر افتخار داشتند، قدردانی نمایم.
در این جلسه که با حضور فرمانداران شهرستان های جنوب استان بوشهر ، مدیران عامل و به میزبانی پتروشیمی پارس برگزار شد از زحمات شرکت های پتروشیمی نیز در راستای برگزاری پرشور و حضور حداکثری کارکنان شرکت ها و خانواده های آنها در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:
برادر گرامی جناب آقای سیاوش میرحاجی؛
مدیرعامل عامل محترم شرکت پتروشیمی پارس
انتخابات تحقق عینی مردم سالاری دینی است که به برکت استقرار انقلاب اسلامی ایران همواره منشا اصلاح، تحول و پیشرفت در کشور بوده است.
اکنون به فضل خداوند متعال و مدیریت مردمی و انقلابی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و با حضور گسترده مردم در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و همت والای شما در 11 اسفند ماه، 1402 به سبب برگزاری همزمان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردیده است، بر خود لازم میدانم به مصداق حدیث شریف «من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق» از خدمات شایسته و همکاری جنابعالی که توام با مشارکت مطلوب جامعه کارگری در انتخابات بوده است، تقدیر و تشکر نمایم.
احمد محمدی زاده
 

2H5A3911-02.jpg

 

CamScanner ۲۰۲۴-۰۶-۱۱ ۰۸.۴۰_1.jpg

2H5A3914.jpg

[کد خبر:AJ46072]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب