0000000000000000000000000000005020510.jpg

 

آینه جم: پس از اعلام نهایی 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، صف بندی مشاوران و مسئولان اصلی ستادهای انتخاباتی می تواند یکی از نخستین نشانه ها برای برآورد دیدگاههای این افراد درصورت رسیدن به پاستور باشد.
به گزارش آینه جم؛ تجربیات قبلی برای کسانی که از طریق ستادهای انتخاباتی توانسته بودند در استان تصمیم گیر شوند، باعث شده تکاپو برای در دست گرفتن ریاست یا مسئولیت های اصلی در ستاد نامزدهای مطرح تشدید شود تا از این رهگذر آینده سیاسی برخی نیز تامین گردد.
چراغ ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان بوشهر را حامیان سعید جلیلی روشن کردند. درحالی که یک هفته مانده به اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، جعفر پورکبگانی به عنوان رییس ستاد استانی مطرح شد و طی روزهای گذشته نیز احکام روسای ستادهای شهرستانی جلیلی هم صادر گردید.
البته فعالیت نماینده بوشهر، گناوه و دیلم برای جلیلی بی حاشیه نبوده و برخی معتقدند نماینده نباید سطح خود را در حد تبلیغاتچی کاندیدای ریاست جمهوری تنزل دهد و بهتر است در هفته های ابتدایی حضورش در بهارستان، بر قرارگیری در هیات رییسه کمیسیون های تخصصی یا رایزنی های پیرامون مشکلات حوزه انتخابیه اش انرژی بگذارد.
درخصوص محمدباقر قالیباف هم خبر می رسد عبدالکریم جمیری نماینده پیشین بوشهر در مجلس و همراهان وی در تلاش برای گرفتن حکم ریاست اصلی ستاد استان هستند. البته جمیری رقبای دیگری هم دارد که همین موضوع باعث شده احتمالا مشاوران قالیباف در بوشهر و سایر استان ها با راه اندازی ستادهایی با عناوین و اسامی مختلف، اجکام متعددی را صادر کرده تا دل همه را به دست آورند!
درباره برپایی ستاد مسعود پزشکیان تنها نامزد اصلاح طلب در بوشهر هم برخی اسامی مطرح شده که یکی آنها سیدمحمدمهدی پورفاطمی نماینده ادوار دشتی و تنگستان در مجلس است.
قطعا حضور چهره ای خوشنام به عنوان رییس ستاد پزشکیان در استان بوشهر می تواند بر رای اصلاح طلبان و قشر منتقد در شهرستان ها اثرگذار باشد.
در این میان گزارش شده، برخی مدیران فرصت طلب یا چهره های متنفذ هم تقسیم کار کرده که در ستاد کاندیداهای اصلی و دارای شانس، نیرو داشته باشند و پول خرج کنند تا هرکدام به ریاست جمهوری رسید، سر آنها بدون کلاه نماند که امید می رود به لطف فضای مجازی، چنین افرادی برای افکار عمومی شناسایی شوند.
خلیج فارس 
[کد خبر:AJ46074]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب