آینه جم: در نشست انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان دیر، عبدالحسین ابراهیمی با تعامل همه اعضای شورا و بدون رأی‌گیری به سمت رئیس این شورا انتخاب شد.

به گزارش آینه جم؛ در جلسه شورای اسلامی شهرستان دیر که دوشنبه شب در محل این شورا برگزار شد، ترکیب جدید هئیت رئیسه شورای اسلامی این شهرستان مشخص شد.

در مسند ریاست شورای اسلامی شهرستان دیر، عبدالحسین ابراهیمی تنها کاندید این سمت با تعامل و هماهنگی همه اعضا با هفت رای به عنوان رئیس این شورا انتخاب شدند.

در ادامه انتخاب دیگر اعضای هیت رئیسه این شورا، سید باقر حسینی نیز با هفت رای به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان دیر و قاسم بازیار نیز باهفت رای به عنوان منشی این شورا انتخاب شدند.

نایب رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان دیر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پیشرفت در کارها تنها با وحدت هماهنگی و همدلی صورت می‌گیرد و امیدواریم اعضای شورای شهرستان با تعامل با مسئولان شهرستان و استان، بتواندد در راستای توسعه همه جانبه شهرستات تلاش کنند.

سید باقر حسینی افزود: در شهرستان دیر، ظرفیت‌ها و پتانسیل های مهمی در حوزه های مختلف گردشگری و اقتصادی و تجاری وجود دارد که  اعضای این شورا می بایست با حفظ حرمت‌ها و همفکری در انجام امورات زمینه های توسعه همه جانبه را با توجه به هویت و پیشینه تاریخی و فرهنگی منطقه فراهم کنند

[کد خبر:AJ18237]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب